شعار سال
یکشنبه 04 آذر 1403

دستورالعمل بروز رسانی تارنمای اداره کل

 

تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل یک درگاه اطلاع رسانی در زمینه ارائه خدمات سازمانی بر حسب شرح وظایف واحدهای مختلف سازمانی است و با توجه به ضرورت بروز بودن کلیه اطلاعات می بایست در بازه های زمانی مورد نیاز بهنگام گردد.

 

 

مهمترین مواردی که در این سایت بروز می گردند عبارتند از :

 

 - اخبار و رویدادها

 

- اطلاعیه ها، بخشنامه ها، قوانین و مقررات، دستورالعمل ها

 

- اطلاع رسانی خدمات و فرایندها (شناسنامه خدمات)

 

- صفحات داخلی مربوط به معاونت ها و مدیریت ها

 

- مناقصات و مزایدات

 

- مطالب مربوط به مناسبت های ملی و مذهبی

 

- اطلاعات تماس سازمان (شماره تلفن، دورنگار، ارتباط با رئیس سازمان، معاونین و مدیران)

 

- موارد کلی مرتبط با تارنما

 

  • 1402/05/25 - 12:24
  • - تعداد بازدید: 592
  • - تعداد بازدیدکننده: 592
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در جهت پیگیری مشکلات اساسی و رسیدگی به امور شهروندان

ملاقات مردمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل در شهرستان نیر برگزار شد

دیدار عمومی مردم شهرستان نیر با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، در راستای رسیدگی به امور و پیگیری مشکلات جامعه مخاطبان مهارت آموزی در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان برگزار شد.

دیدار عمومی مردم شهرستان نیر با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، در راستای رسیدگی به امور و پیگیری مشکلات جامعه مخاطبان مهارت آموزی در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، ملاقات عمومی رحیم یونسی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای  با اولویت رفع مشکلات اساسی و پیگیری به امور مراجعه کنندگان و اربابان رجوع ، با هدف تسهیل فرآیندهای اداری و آموزشی در بخش دولتی و غیر دولتی برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل در جریان ملاقات مردمی، پس از شنیدن درخواست‌ها و مطالعه موردی پرونده‌ها با در نظر گرفتن جهات قانونی و تناسب میان موارد مندرج در پرونده‌ها و درخواست‌های متقاضیان، دستورات لازم را به واحدهای ذیربط ابلاغ  و در همان محل به امور مراجعه کنندگان رسیدگی شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لازمه تکریم به شهروندان و اربابین رجوع را صحه صدر، دقت و سرعت در رفع درخواست های ایشان دانست و در پایان اضهار داشت: هدف از برگزاری ملاقات مردمی، آگاهی بیشتر از نیازها و رفع مشکلات عموم شهروندان، تکریم مخاطبان و کسب رضایت‌مندی از مجموعه خدمات آموزش فنی و حرفه ای بوده و برگزاری دیدارهای مردمی و چهره به چهره، یکی از مهمترین اولویت های برنامه کاری وی و دیگر مسئولین ستادی اردبیل برای رسیدگی به درخواست ها، نقطه نظرات و پیشنهادات مردمی در راستای بهبود امور و تسهیل فرآیندها است.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,اخبار عمومی,اخبار تصویری,اخبار مهم صفحه اول,اخبار مهم - اطلاعیه
  • کد خبر : 104121
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب