شعار سال
شنبه 03 آذر 1403

دستورالعمل بروز رسانی تارنمای اداره کل

 

تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل یک درگاه اطلاع رسانی در زمینه ارائه خدمات سازمانی بر حسب شرح وظایف واحدهای مختلف سازمانی است و با توجه به ضرورت بروز بودن کلیه اطلاعات می بایست در بازه های زمانی مورد نیاز بهنگام گردد.

 

 

مهمترین مواردی که در این سایت بروز می گردند عبارتند از :

 

 - اخبار و رویدادها

 

- اطلاعیه ها، بخشنامه ها، قوانین و مقررات، دستورالعمل ها

 

- اطلاع رسانی خدمات و فرایندها (شناسنامه خدمات)

 

- صفحات داخلی مربوط به معاونت ها و مدیریت ها

 

- مناقصات و مزایدات

 

- مطالب مربوط به مناسبت های ملی و مذهبی

 

- اطلاعات تماس سازمان (شماره تلفن، دورنگار، ارتباط با رئیس سازمان، معاونین و مدیران)

 

- موارد کلی مرتبط با تارنما

 

  • 1402/10/06 - 10:51
  • - تعداد بازدید: 244
  • - تعداد بازدیدکننده: 238
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به جامعه مخاطبان آموزش فنی و حرفه ای:

دیدار بی واسطه و چهره به چهره مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل با مردم شهرستان گرمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، دیدار چهره به چهره رحیم یونسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، با اقشار مردم شهرستان گرمی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، دیدار چهره به چهره رحیم یونسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، با اقشار مردم شهرستان گرمی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان انجام گرفت.

بر اساس این گزارش، دیدار مردمی با هدف دسترسی آسان مردم شهرستان گرمی به مدیران ارشد مرکز نشین، با حضور رحیم یونسی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه جمعی از مدیران ستادی دیگر دستگاه های اجرایی استان، در این شهرستان برگزار شد.

 در این دیدار، یونسی ضمن استماع خواسته ها و پیشنهادات مردمی، با بیان این مطلب که اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل در مسیر مهارت افزایی و ایجاد بسترهای آموزشی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد، افزود: این اداره کل برای ایجاد اشتغال از مسیرهای قانونی برای جویندگان کار مهارت آموخته، کار آفرینان و تربیت نیروی ماهر، همه همکاری را با دیگر دستگاه ها خواهد داشت.

ایشان هدف از برگزاری میز خدمت و دیدار مردمی را  توجه به نیازها و پاسخگویی به سوالات مراجعان به ویژه جامعه مخاطبان فنی و حرفه ای دانست و تکریم اربابین رجوع و کسب رضایت‌ مندی آنان را از مهمترین اولویت های برنامه کاری خود و دیگر مسئولین ستادی اردبیل عنوان کرد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,اخبار عمومی,اخبار تصویری,اخبار مهم صفحه اول,اخبار مهم - اطلاعیه
  • کد خبر : 109002
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سایر پیوندها
تنظیمات قالب