شعار سال
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403

 

پست سازمانی نام و نام خانوادگی تلفن داخلی تلفن مستقیم
کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات محمد ایرانی 227 33743621

 

شهروندان گرامی

 

 به آگاهی می رساند در راستای اجرای ماده 25  قانون  ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد سامانه های الکترونیکی ذیل به بهره برداری رسیده است و چنانچه از نحوه ارائه خدمات در هریک از واحدها، ادارات و یا مراکز آموزشی در زمینه ‌های نقض قوانین، کوتاهی یا عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته و شخصاً ذینفع آن بوده و از اداره ‌کل آموزش فنی و حرفه‌ ای استان درخواست رسیدگی داشته باشید، می‌ توانید شکایت خود را با رعایت نکات زیر، به صورت تلفنی(33743621 )، حضوری (به واحد بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات) و یا به صورت الکترونیکی و ازطریق سامانه رسیدگی به شکایات ثبت نمایید تا وفق مقررات به آن رسیدگی و پاسخ لازم ارایه شود.

 

پیش از تنظیم شکایت ، حتماً مطالب و نکات ذیل را مطالعه و توجه فرمایید :

 

  1.  شکایت باید مدلل و مستند باشد. به شکایاتی که فاقد مستندات لازم باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  2. هرگونه شکایت می بایست صرفاً توسط ذینفع و یا وکیل قانونی او مطرح گردد .
  3. مسئولیت قانونی مطالب اظهارشده برعهده شاکی خواهد بود .
  4. به شکایاتی که دارای اطلاعات ناقص یا نادرست بوده و مشخصات شاکی یا هویت وی احراز نشود ، رسیدگی نخواهد شد.
  5. عواقب ناشی از بیان مطالب کذب متوجه شاکی بوده و بر اساس قوانین مربوطه از طرف ذینفعان، پیگیری قانونی خواهد شد.
  6. ضروری است قبل از ثبت شکایت در سامانه ،راهنمای مربوط به موضوع شکایت خود را مطالعه و سپس اقدام به درج شکایت نمایید.

 

فرآیند دریافت و رسیدگی به شکایات  :

 

در مراجعه حضوری فرم تکمیل شده شکایات و درخواست  به انضمام مدارک و مستندات لازم را جهت رسیدگی به دفاتر مدیریت، اداره حراست و واحد بازرسی و ارزیابی عملکرد ارائه نمائید.آدرس: اردبیل، کارشناسان، شهرک اداری بعثت میدان مهارت، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

در شکایت الکترونیکی تکمیل اطلاعات برای فیلدهای ستاره دار اجباری است و همچنین  با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده برای ایجاد ارتباط با سرور در فضای اینترنت به هنگام ورود اطلاعات، شایسته است در ابتدا متن شکایت خود را خارج از این سیستم تایپ نموده و به هنگام تکمیل اطلاعات شکایت ‌نامه خود، آن را در محل متن شکایت کپی نمایید.

 

روش تنظیم و ارسال شکایت الکترونیکی :

 

 شکایت باید متضمن هویت کامل، نشانی، کدملی و کدپستی شاکی و همراه با دلایل باشد. پس از وارد کردن مشخصات و متن شکایت و دیگر اطلاعات مورد نیاز در سامانه،‌ توسط سیستم یک شماره پیگیری برای شما صادر می‌شود که به وسیله آن می‌توانید در همین سامانه پاسخ خود را دریافت نمائید. در نگهداری و عدم افشای این شماره به دیگران دقت نمایید.

 

سامانه شکایت الکترونیکی 

سایر پیوندها
تنظیمات قالب