در راستای بهبود در روند فعالیتها و فرآیندهای مربوط به برگزاری آزمونها
برگزاری جلسهی بررسی فرایند برگزاری آزمونهای عملی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، رحیم یونسی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان در تکمیل خبر افزود: این جلسه با هدف بررسی چالشها و احصای مشکلات اجرایی در روند فعالیت ها و فرآیندهای مربوط به برگزاری آزمونهای تئوری و عملی ، ارائه راهکارها و اخذ پیشنهادات در بهبود عملکرد و تسریع در ارائه خدمات و پاسخگویی بهتر به متقاضیان تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، رحیم یونسی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان در تکمیل خبر افزود: این جلسه با هدف بررسی چالشها و احصای مشکلات اجرایی در روند فعالیت ها و فرآیندهای مربوط به برگزاری آزمونهای تئوری و عملی ، ارائه راهکارها و اخذ پیشنهادات در بهبود عملکرد و تسریع در ارائه خدمات و پاسخگویی بهتر به متقاضیان تشکیل گردید.
یونسی با تاکید بر استمرار این جلسات و اقدامات کارشناسی خواستار پیگیری مجدانه اولویت های تعیین شده از سوی سازمان متبوع و تسهیل و تسریع در تحقق فرآیندهای اجرایی و افزایش کیفیت و جایگاه گواهینامه های مهارتی گردید.
رحیم یونسی با اشاره به اهمیت بر نحوه برگزاری آزمونهای عملی تشکیل چنین جلساتی را در بهبود برنامهریزی و فرآیندهای آزمونها مؤثر دانست و هدف از برگزاری این جلسه را شناسایی چالشها، بحث و تبادل نظر در خصوص ارائه راهکارهای اجرایی در جهت هر چه بهتر برگزار شدن فرآیندهای سنجش و آزمونهای مهارتی و ارتقای کمی و کیفی عملکرد آزمون عنوان کرد.
تحریری رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و دبیر ستاد مذکور در تشریح ضرورت برگزاری جلسه مذکور اظهارداشت : در این جلسه به بررسی و تصمیم گیری در خصوص نحوه تائید فرمهای ویژه آزمون، بهینه سازی فضا و تجهیزات کارگاه سنجش مراکز، بحث و تبادل نظر در خصوص ارائه راهکارهای اجرایی در جهت هرچه بهتر برگزار شدن فرآیندهای سنجش و آزمونهای مهارتی عملی پرداخته شد .
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان در ادامه افزود : توسعه آزمونهای اکترونیکی و آنلاین در سطح شهرستانهای استان باید توسط روسای مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان ازطریق همکاری فرمانداری ها وادارات دولتی پیگیری گردد.
سپس اعضاء ستاددر خصوص مباحث مطرحه شده به بحث وتبادل نظر پرداختند.
نظر دهید