شعار سال
دوشنبه 05 آذر 1403

دستورالعمل بروز رسانی تارنمای اداره کل

 

تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل یک درگاه اطلاع رسانی در زمینه ارائه خدمات سازمانی بر حسب شرح وظایف واحدهای مختلف سازمانی است و با توجه به ضرورت بروز بودن کلیه اطلاعات می بایست در بازه های زمانی مورد نیاز بهنگام گردد.

 

 

مهمترین مواردی که در این سایت بروز می گردند عبارتند از :

 

 - اخبار و رویدادها

 

- اطلاعیه ها، بخشنامه ها، قوانین و مقررات، دستورالعمل ها

 

- اطلاع رسانی خدمات و فرایندها (شناسنامه خدمات)

 

- صفحات داخلی مربوط به معاونت ها و مدیریت ها

 

- مناقصات و مزایدات

 

- مطالب مربوط به مناسبت های ملی و مذهبی

 

- اطلاعات تماس سازمان (شماره تلفن، دورنگار، ارتباط با رئیس سازمان، معاونین و مدیران)

 

- موارد کلی مرتبط با تارنما

 

  • 1403/07/16 - 09:46
  • - تعداد بازدید: 97
  • - تعداد بازدیدکننده: 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل در نشست با رئیس اتحادیه صنف آرایشگران اردبیل بیان داشت:

آموزش شغلی و ارتقاء مهارت، سرمایه گذاری پایداری محسوب می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، رحیم یونسی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه حرفه آرایش و پیرایش نقش موثری در افزایش اشتغالزایی و کسب درآمد جوانان ایفا می کند، اذعان داشت: زندگی شغلی افراد باید مولد و همراه با توسعه مستمر مهارت ها باشد تا قادر شوند با سرعت تغییر، هماهنگ شوند.

 وی تصریح کرد:‌ کارفرماها و افراد باید به آموزش شغلی و ارتقا مهارت، به عنوان سرمایه گذاری پایدار برای آینده نگاه کنند نه هزینه هایی که باید به حداقل برسد. داشتن مهارت برای موفقیت اقتصادی و اجتماعی افراد ضروری است و کارفرمایان باید کارکنانشان را ترغیب نمایند که مهارت های بیشتری کسب کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل ارتقاء و کسب مهارت را در ورود به شغل، ماندن و حفظ آن بسیار مهم برشمرد و افزود: کارفرمایان باید نه فقط به دانش حرفه ای و آکادمیک افراد بلکه به مهارت های دیگری که بتواند به مجموعه آنها ارزشی افزوده کند اهمیت قائل شوند.

شکری رئیس اتحادیه صنف آرایشگران اردبیل با بیان اینکه حرفه مراقبت و زیبایی در جهان به یک علم تبدیل شده و اصول خاص خودش را دارد، افزود: برای ماندگاری در این شغل نیازمند مهارت های عملی، خلاقیت و داشتن ذوق هنری، مهارت های ارتباطی عالی جهت جذب مشتری، توان ارائه خدمات مناسب به مشتری، اطلاع از مدهای جدید، یادگیری روش های جدید، آشنایی با مسایل ایمنی و بهداشتی و … جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشیم.

شایان ذکر است در این جلسه در خصوص ابعاد مختلف همکاری های آموزشی و پژوهشی دو جانبه گفتگو شد و مقرر شد نیازهای تخصصی و آموزشی اعضای صنف در ابعاد مختلف نیازسنجی و اجرا شود.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,اخبار عمومی,اخبار تصویری,اخبار مهم صفحه اول,اخبار مهم - اطلاعیه
  • کد خبر : 116433
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب