شعار سال
دوشنبه 05 آذر 1403

دستورالعمل بروز رسانی تارنمای اداره کل

 

تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل یک درگاه اطلاع رسانی در زمینه ارائه خدمات سازمانی بر حسب شرح وظایف واحدهای مختلف سازمانی است و با توجه به ضرورت بروز بودن کلیه اطلاعات می بایست در بازه های زمانی مورد نیاز بهنگام گردد.

 

 

مهمترین مواردی که در این سایت بروز می گردند عبارتند از :

 

 - اخبار و رویدادها

 

- اطلاعیه ها، بخشنامه ها، قوانین و مقررات، دستورالعمل ها

 

- اطلاع رسانی خدمات و فرایندها (شناسنامه خدمات)

 

- صفحات داخلی مربوط به معاونت ها و مدیریت ها

 

- مناقصات و مزایدات

 

- مطالب مربوط به مناسبت های ملی و مذهبی

 

- اطلاعات تماس سازمان (شماره تلفن، دورنگار، ارتباط با رئیس سازمان، معاونین و مدیران)

 

- موارد کلی مرتبط با تارنما

 

  • 1403/08/16 - 08:05
  • - تعداد بازدید: 44
  • - تعداد بازدیدکننده: 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف تسهیل و تسریع در خدمتگزاری به جامعه مخاطبان مهارت آموزی در استان:

ملاقات چهره به چهره مهدی بهبود سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل با ارباب رجوع و مراجعه کنندگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل؛ در راستای سلسله ملاقات های عمومی و چهره به چهره با مردم استان اردبیل این رویداد با حضور مهدی بهبود سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ، با هدف تسهیل و تسریع در خدمتگزاری به جامعه مخاطبان مهارت آموزی در دفتر مدیرکل برگزار شد.

بنابراین گزارش، این رویداد با اولویت خدمتگزاری به مردم و پیگیری مشکلات اساسی و رسیدگی به امور شهروندان و همکاران و جامعه مخاطبان، با هدف تسریع و تسهیل فرآیندهای اداری و آموزشی در بخش دولتی و غیر دولتی برگزار شد.

گفتنی است: مهدی بهبود سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل در جریان ملاقات مردمی، پس از شنیدن درخواست‌های متقاضیان و مطالعه موردی پرونده‌ها با در نظر گرفتن جهات قانونی و متناسب با موارد مندرج در پرونده‌ها و درخواست‌های متقاضیان، دستورات لازم را به واحدهای ذیربط ابلاغ و در همان محل به امور مراجعه کنندگان رسیدگی شد.

در خاتمه این رویداد، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اظهار داشت: هدف از برگزاری ملاقات چهره به چهره مردمی، توجه به نیازها و رفع مشکلات عموم شهروندان، تکریم مخاطبان و کسب رضایت‌مندی از مجموعه خدمات آموزش فنی و حرفه ای بوده و برگزاری دیدارهای مردمی و چهره به چهره از مهمترین اولویت های برنامه کاری وی و دیگر مسئولین ستادی اردبیل برای رسیدگی به درخواست ها، نقطه نظرات و پیشنهادات مردمی در راستای بهبود امور و تسهیل فرآیندها است.

شایان ذکر است حاضرین در این رویداد به بیان مشکلات، دیدگاه و نقطه نظرات خود پیرامون مهارت آموزی و سایر امور پرداختند.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,اخبار عمومی,اخبار تصویری,اخبار مهم صفحه اول,اخبار مهم - اطلاعیه
  • کد خبر : 117318
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب