شعار سال
یکشنبه 04 آذر 1403

دستورالعمل بروز رسانی تارنمای اداره کل

 

تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل یک درگاه اطلاع رسانی در زمینه ارائه خدمات سازمانی بر حسب شرح وظایف واحدهای مختلف سازمانی است و با توجه به ضرورت بروز بودن کلیه اطلاعات می بایست در بازه های زمانی مورد نیاز بهنگام گردد.

 

 

مهمترین مواردی که در این سایت بروز می گردند عبارتند از :

 

 - اخبار و رویدادها

 

- اطلاعیه ها، بخشنامه ها، قوانین و مقررات، دستورالعمل ها

 

- اطلاع رسانی خدمات و فرایندها (شناسنامه خدمات)

 

- صفحات داخلی مربوط به معاونت ها و مدیریت ها

 

- مناقصات و مزایدات

 

- مطالب مربوط به مناسبت های ملی و مذهبی

 

- اطلاعات تماس سازمان (شماره تلفن، دورنگار، ارتباط با رئیس سازمان، معاونین و مدیران)

 

- موارد کلی مرتبط با تارنما

 

  • 1402/07/30 - 12:29
  • - تعداد بازدید: 233
  • - تعداد بازدیدکننده: 233
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل در جلسه بررسی مشکلات و چالش های پیش رو عنوان کرد:

سعی در خدمت خوب و موثر، خوش رویی و سرعت عمل نسبت به امور ارباب رجوع، باید در سرلوحه وظایف همه کارکنان قرار گیرد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل از برگزاری جلسه با معاونین،روسای مراکز و ادارات در راستای بررسی ارائه خدمات و بررسی دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان خبر داد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل از برگزاری جلسه با معاونین،روسای مراکز و ادارات در راستای بررسی ارائه خدمات و بررسی دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، رحیم یونسی اعلام کرد: این جلسه مطابق با روال قبل با حضور معاونین، روسای مراکز و ادارات در راستای بررسی مشکلات و چالش های پیش رو در سالن جلسات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

وی بیان داشت: در این نشست تمامی چالش‌ها، مسائل و مشکلات پیش روی ادارات زیرمجموعه در ارائه خدمات آموزشی، وظایف محوله کارکنان، نظم و انضباط در ورود و خروج کارکنان و مربیان، رفتار حرفه ای در برخورد با مراجعان و اربابین رجوع، دقت بیشتر در خصوص مکاتبات اداری از سوی مسئولین مربوطه، اجرای دستورالعمل‌ها و همچنین راهکارها و پیشنهادات سازنده در راستای ارائه شایسته خدمات، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، همچنین نقش سعه صدر و فروتنی در روابط کاری و رسیدگی به امور مراجعان را در پیشبرد اهداف اداره کل بسیار با اهمیت برشمرد و افزود: احساس مسئولیت، نظم اداری، دقت در اجرای قوانین موجود، تعامل با شرکای اجتماعی و برنامه ریزی جهت ارتقای کیفی آموزش های مهارتی را مستلزم رعایت چارچوب ها و قوانین بالادستی دانست.

بنا بر این گزارش، انتقال تجربیات طرفین، بهره‌برداری از راهکارهای حل معضلات و مشکلات و... از نکات مثبت این نشست بود.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,اخبار عمومی,اخبار تصویری,اخبار مهم صفحه اول,اخبار مهم - اطلاعیه
  • کد خبر : 106856
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب