شعار سال
شنبه 03 آذر 1403

دستورالعمل بروز رسانی تارنمای اداره کل

 

تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل یک درگاه اطلاع رسانی در زمینه ارائه خدمات سازمانی بر حسب شرح وظایف واحدهای مختلف سازمانی است و با توجه به ضرورت بروز بودن کلیه اطلاعات می بایست در بازه های زمانی مورد نیاز بهنگام گردد.

 

 

مهمترین مواردی که در این سایت بروز می گردند عبارتند از :

 

 - اخبار و رویدادها

 

- اطلاعیه ها، بخشنامه ها، قوانین و مقررات، دستورالعمل ها

 

- اطلاع رسانی خدمات و فرایندها (شناسنامه خدمات)

 

- صفحات داخلی مربوط به معاونت ها و مدیریت ها

 

- مناقصات و مزایدات

 

- مطالب مربوط به مناسبت های ملی و مذهبی

 

- اطلاعات تماس سازمان (شماره تلفن، دورنگار، ارتباط با رئیس سازمان، معاونین و مدیران)

 

- موارد کلی مرتبط با تارنما

 

  • 1403/01/28 - 10:23
  • - تعداد بازدید: 170
  • - تعداد بازدیدکننده: 166
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان اردبیل خبر داد:

جلسه هم اندیشی با مدیران آموزشگاههای آزاد در مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت و ساختمان اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، اسکندر شوقی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای صنعت و ساختمان اردبیل ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای بررسی موانع و مشکلات احتمالی موجود در برنامه‌های اجرایی، آموزشی آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد با رویکرد حمایت از بخش خصوصی در چارچوب مقررات قانونی به ‌منظور ارتقاء کمی و کیفی آموزش‌های ارائه ‌شده توسط آموزشگاه های آزاد، نشست هم‌اندیشی با حضور اکبر اسدی رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی اداره کل و مؤسسین  آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در این مرکز، برگزار گردید.

شوقی در ادامه افزود: آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای یکی ازظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور می باشد که در کنار مراکز آموزش فنی و حرفه ای، نقش بسزایی در اجرای دوره های مهارتی ایفا می کنند.

اسدی رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد، ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از آموزش های غیر دولتی، افزود: اجرای دوره های مهارتی توسط آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد، زمانی اثر بخش خواهد بود که در کنار نیازسنجی های صورت گرفته در بحث کیفی بودن آموزش، با استاندارد های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز همخوانی داشته باشند و پیش نیاز آن، رعایت دستورالعمل ها، ضوابط اجرایی و ابلاغی سازمان می باشد.

وی با اشاره به اینکه برای قانون، هیچ بن بستی وجود ندارد؛ تعامل با شرکای اجتماعی، مشتری مداری، برنامه ریزی جهت ارتقای کیفی آموزش های مهارتی را مستلزم رعایت چارچوب ها و قوانین بالادستی دانست.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,اخبار عمومی,اخبار تصویری,اخبار مهم صفحه اول,اخبار مهم - اطلاعیه
  • کد خبر : 111959
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سایر پیوندها
تنظیمات قالب